10.30 uur: Ik heb een intern overleg met Maarten over het preventieve onderhoud bij een van onze klanten. Maarten is een van onze vastgoedadviseurs en ik ondersteun hem met operationele taken zoals het uitzetten en inplannen van onderhoudswerken, het opvragen en inboeken van de rapportages en het opvragen van offertes. Dit zijn werkzaamheden die ik kan oppakken tussen mijn servicedesk taken door.
Daarnaast ben ik ICT-contactpersoon op kantoor. Over twee weken start een nieuwe collega, dus ik laat nog even een e-mailadres en account aanmaken, zodat ze een goede start kan maken. Ik ben een echte regelaar, dus dat soort dingen ligt me wel.
“Ik ben een echte regelaar en voel me op mijn best
als ik allerlei zaken kan organiseren en regelen.”
12.20 uur: Al weer bijna lunchpauze. Wat is de ochtend weer voorbij gevlogen. Inmiddels bijna alle nieuwe mails weggewerkt en een paar telefoontjes met aannemers gepleegd, omdat er een aantal werkbonnen te lang open staan. Om 12.30 uur is het lunchpauze en loop ik met enkele collega’s een blokje om.
14.00 uur: In de middag plan ik meestal tijd om de openstaande facturen in de servicedesk mailbox te verwerken. Dit houdt in dat ik de facturen van de onderaannemers controleer en indien akkoord voor betaling doorzet naar onze opdrachtgever die hem vervolgens administratief verder kan afhandelen.
16.00 uur: Er zijn nog enkele werkbonnen binnengekomen die ik invoer in ons systeem en vervolgens uitzet bij de diverse ondernemers.
17.00 uur: De dag is weer voorbij gevolgen. Elke dag is weer anders. Die variatie in werkzaamheden en de vele contacten die ik onderhoud met zowel collega’s als opdrachtgevers als contractpartijen maken mijn werk zo leuk. Ik houd van het sociale aspect en vind dat ook een belangrijke factor in mijn werk. Daar word ik blij van.
“Laride is een dynamisch bedrijf en dat zie ik terug in mijn dagelijkse werkzaamheden. Zowel het sociale aspect als het organisatorische zorgen voor de diversiteit in mijn functie.”